Ամառային ընթերցանություն

Ես այս տարի ամառային արձակուրդներին կարդացել եմ շատ հեքիաթներ և մի հետաքրքիր գիրք, որ կոչվում էր ՛՛Ոզում եմ իմանալ՛՛: Գրքում շատ հետաքրքիր փաստեր կար գրված՝ սկսած դինոզավրերի դարաշրջանից մինչ այսօր: Գիրքը կարդացել եմ մայրիկիս խորհրդով և մյուսներին էլ ես խորհուրդ կտամ կարդալ: Իմացել եմ ամենահազվագյուտ կենդանիների, բույսերի, ծառերի, բնության երևույթների և շատ ու շատ այլ հետաքրքիր և ուսուցողական բաների մասին:

Об авторе Արմեն Շահնազարյան

Բարև ես Արմեն Շահնազարյն եմ: Ես շատ եմ սիրում ղաղալ բռնոցի, պախկվոցի, շախմատ և այլ շատ բաներ իմ բլուգում դուք շատ հեքյաթներ, նյութեր, կգտնեք:
Запись опубликована в рубрике Մայրենի, Առաջադրանքներ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

